Prawo odstąpienia od umowy
Możesz anulować zamówienie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Jeśli zamówiłeś kilka produktów w jednym zamówieniu, możesz anulować zakup niektórych lub wszystkich produktów. Informacje na temat zwrotu kosztów dostawy w przypadku częściowego anulowania zamówienia znajdują się w sekcji „Zwrot pieniędzy w przypadku anulowania zamówienia”. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Ty lub inna wybrana przez Ciebie osoba (z wyjątkiem przewoźnika) obejmiecie Państwo fizycznie towar w posiadanie. Jeśli zamówiłeś kilka produktów w jednym zamówieniu i nie możemy dostarczyć ich jednocześnie, termin odstąpienia od umowy wygasa z chwilą objęcia w posiadanie ostatniego produktu. Jeśli termin odstąpienia od umowy przypada w święto, sobotę, Święto Konstytucji, Wigilię Bożego Narodzenia lub Sylwestra, termin ten przedłuża się do następnego dnia roboczego.
Prawo odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom.
Jak anulować zamówienie
Rezygnujesz z umowy, informując nas o tym fakcie. Na przykład, możesz wysłać list lub e-mail z oświadczeniem o żałowaniu zakupu do DRY & COOL, c/o Textile Logistics, Fabriksvej 20, 7441 Bording lub na adres info@dryandcool.dk.
Nie możesz odstąpić od umowy, odmawiając odbioru towaru lub nie odbierając go bez powiadomienia o żałowaniu zakupu. Okres odstąpienia od umowy jest zachowany, jeśli wyślesz oświadczenie o żałowaniu zakupu przed upływem 14-dniowego okresu odstąpienia od umowy. Po powiadomieniu nas o chęci odstąpienia od umowy masz 14 dni na odesłanie towaru. Koszt odesłania przesyłki ponosisz Ty, a wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu ponosisz Ty.
Jeśli otrzymamy niedostarczoną przesyłkę z powodu odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci 39 DKK, czyli rzeczywiste koszty zwrotu naliczone nam przez firmy spedycyjne.
Stan przedmiotu w momencie zwrotu
Jeśli przedmiot stracił na wartości, a wynika to z użytkowania go w sposób niezgodny z przeznaczeniem, pozwalający na stwierdzenie jego charakteru, właściwości i działania, przysługuje Państwu zwrot jedynie części ceny zakupu. Wysokość zwrotu zależy od wartości handlowej przedmiotu i w niektórych przypadkach może to oznaczać jedynie zwrot kosztów wysyłki. Może to mieć miejsce na przykład w przypadku prania.
Jeśli chcą Państwo wymienić dostarczony przedmiot na inny kolor lub rozmiar, najlepiej złożyć ponowne zamówienie, aby od razu sprawdzić, czy przedmiot jest dostępny.
Przedmiotów nie można wysłać za pobraniem ani bez doręczenia. Dlatego nie odbieramy zwrotów z paczkomatów. Prosimy o niekorzystanie z DAO.
Jeśli dokonali Państwo zakupu przed 1 marca 2024 r., mogą Państwo zwrócić towar do DRY & COOL, c/o Textile Logistics, Fabriksvej 20, 7441 Bording. Niestety, nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej.
Jeśli dokonałeś zakupu 1 marca 2024 r. lub później, możesz skorzystać z tego linku dryandcool/return, aby uzyskać etykietę zwrotną i odesłać towar. Niestety, nie pokrywamy kosztów przesyłki zwrotnej, więc kwota 39 DKK zostanie potrącona. Prosimy o dołączenie otrzymanego listu przewozowego do etykiety.
Zwrot pieniędzy w przypadku odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym wszelkie koszty dostawy. Nie dotyczy to jednak dodatkowych kosztów, jeśli wybrałeś metodę dostawy droższą niż najtańsza oferowana przez nas. Jeśli zamówiłeś wiele produktów i anulujesz tylko część zamówienia, nie zwrócimy kosztów dostawy. Zwrócimy Ci należną kwotę bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od daty otrzymania powiadomienia o odstąpieniu od umowy.