Regulamin

Zapłata
Możesz zapłacić za pomocą:
- VISA, MasterCard, Maestro i JCB
- Pay-Pal
- Apple Pay
- Google-Pay.

Płatność następuje w momencie wysłania zamówienia.
Nie pobieramy opłat za karty.

Dostawa
Dołożymy wszelkich starań, aby wysłać Twoje zamówienie w ciągu 24 godzin od jego otrzymania. Produkty zamówione do godziny 15:00 wysyłane są zazwyczaj tego samego dnia.

Produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy DHL albo UPS w formie paczki. Czas dostawy wynosi od 4 do 5 dni roboczych. Terminowa dostawa zależy od tego, czy PostNord dostarczy przesyłkę na czas. Jesteś odpowiedzialny za podanie prawidłowego adresu, w tym numeru domu, w celu zapewnienia dostawy zamówienia.

Aby zapewnić dostawę towarów, jesteś odpowiedzialny za podanie prawidłowego adresu, w tym numeru domu.

Zasady anulowania.
Możesz anulować zamówienie bez podania przyczyny w ciągu 60 dni. Jeśli kupiłeś wiele pozycji w jednym zamówieniu, możesz anulować zakup niektórych lub wszystkich pozycji w zamówieniu. Więcej informacji na temat zwrotu kosztów dostawy w przypadku częściowego anulowania zamówienia znajdziesz w sekcji „Zwroty środków za anulowane zamówienia”. Okres anulowania zakończy się 30 dni od dnia, w którym Ty lub wybrany przez Ciebie odbiorca (ale nie przewoźnik zamówienia) wejdziecie w fizyczne posiadanie zamówienia. Jeśli zamówiłeś wiele artykułów, których nie możemy dostarczyć jednocześnie, okres anulowania rozpoczyna się w dniu, w którym wejdziesz w fizyczne posiadanie ostatniego artykułu w swoim zamówieniu. Jeżeli okres anulowania kończy się w święto państwowe, sobotę lub 24 lub 31 grudnia, okres anulowania zostanie przedłużony do następnego dnia roboczego.

Zasady anulowania rezerwacji obowiązują wyłącznie klientów.

Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru lub wzoru, najłatwiej jest zamówić wybraną parę na naszej stronie głównej, aby od razu wiedzieć, czy jest ona dostępna. Parę, której nie chcesz zatrzymać, zwrócisz w ciągu 60 dni od daty dostawy.

Jak anulować zamówienie
Możesz anulować swoje zamówienie, wysyłając nam wiadomość wyraźnie informującą, że anulujesz zamówienie. Możesz na przykład wysłać list lub e-mail z informacją o rezygnacji na adres DRY & COOL, c/o Textile Logistics, Fabriksvej 20, 7441 Bording, Dania, info@dryandcool.pl lub korzystając z tego standardowego formularza zwrotu. Nie możesz anulować zamówienia poprzez odmowę przyjęcia lub przyjęcia zamówienia bez jednoczesnego poinformowania nas o anulowaniu. Rezygnacja jest ważna, jeżeli zgłosisz ją przed upływem terminu anulacji. Po anulowaniu zamówienia masz 14 dni na odesłanie nam przedmiotu(ów). Musisz zapłacić za zwrot przedmiotu(ów) i ponosisz odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia przedmiotu(ów) podczas transportu.

Stan przedmiotu w momencie jego zwrotu
Jeśli przedmiot(y) utracił wartość w wyniku korzystania z niego w sposób, który nie jest konieczny do określenia rodzaju przedmiotu(ów), jego cech i funkcjonalności, możesz otrzymać jedynie częściowy zwrot pieniędzy. Nie zwracamy również produktów umytych. Wartość zwrotu zależy od wartości handlowej przedmiotu(ów) i w niektórych przypadkach może oznaczać, że można odzyskać jedynie koszty wysyłki. Może m.in. być, jeśli umyłeś produkt.

Jeśli chcesz wymienić dostarczony artykuł(y) na inny w innym kolorze lub rozmiarze, najłatwiej jest złożyć nowe zamówienie, dzięki czemu będziesz mógł od razu sprawdzić, czy dany artykuł(y) jest dostępny.

Zamówione produkty należy zwrócić na adres DRY & COOL, c/o Textile Logistics, Fabriksvej 20, 7441 Bording, Dania. Nie ma możliwości wysyłki Produktów za pobraniem ani bez dostawy. Nie odbieramy przesyłek w paczkomatach.

Zwroty środków za anulowane zamówienia
Zwrócimy całą płatność za Twoje zamówienie po jego anulowaniu, w tym potencjalne koszty wysyłki. Nie obejmuje to wydatków wynikających z wyboru metod dostawy droższych niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy. Nie zwracamy kosztów wysyłki, jeśli kupiłeś wiele przedmiotów w jednym zamówieniu i chcesz zwrócić tylko część zamówienia. Zwrócimy Ci płatność bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wiadomości o anulowaniu zamówienia. Możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania artykułów, które chcesz zwrócić, lub do czasu otrzymania dokumentacji potwierdzającej zwrot artykułów. Zwroty środków zostaną zrealizowane przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na użycie innej metody płatności. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze

Produkty należy wysyłać na adres: DRY & COOL, c/o Textile Logistics, Fabriksvej 20, 7441 Bording, Dania. Przyjmujemy wyłącznie zwrócone produkty wysłane bezpośrednio na ten adres.

Nie pokrywamy kosztów zwrotu.

Skorzystaj z tego standardowego formularza zwrotu.

Gwarancja na wypadek wad/problemów produktu
DRY & COOL udziela – zgodnie z Ustawą o sprzedaży towarów – 2-letniej gwarancji na wypadek wad produktu lub problemów powstałych w trakcie normalnego użytkowania produktu. Gwarancja nie obejmuje problemów ani zużycia wynikających z niewłaściwego użytkowania lub złej konserwacji produktu. DRY & COOL sprawdza wszystkie produkty przed wysyłką, jeśli jednak produkt ma wadę i złożysz reklamację w odpowiednim czasie, masz prawo do wymiany lub naprawy produktu. Jeśli nie jest to możliwe lub nie nastąpi w rozsądnym terminie, możesz otrzymać pełny lub częściowy zwrot pieniędzy, w zależności od okoliczności.

Jeśli zauważysz wadę produktu, reklamację należy zgłosić w rozsądnym terminie. Zalecamy jak najszybsze złożenie reklamacji, szczególnie w przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie. Każdą reklamację zgłoszoną w terminie 2 miesięcy od wykrycia wady produktu uważa się zawsze za zgłoszoną w rozsądnym terminie. Jeżeli reklamacja będzie zasadna, zwrócimy uzasadnione i niezbędne koszty przesyłki. Dlatego należy zachować paragon.

Jeżeli chcą Państwo zgłosić reklamację produktu, prosimy o jak najdokładniejsze opisanie problemu. Nie jest to wymóg, ale przyspieszy rozpatrzenie problemu i zminimalizuje czas rozpatrywania Twojej reklamacji.

Bezpiecznie zapakuj produkt i wyślij go na adres DRY & COOL, c/o Textile Logistics, Fabriksvej 20, 7441 Bording, Dania, podając powód reklamacji i fakturę. Zapłacimy za przesyłkę zwrotną w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, a produkt nie został wysłany ekspresowym listem.

Uwaga: Nie przyjmujemy zwracanych produktów wysłanych za pobraniem lub bez dostawy (np. z dostawą do paczkomatu).

Apelacja reklamacyjna
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie zostanie ustalone, jakie przysługują Ci uprawnienia, skargę można złożyć na internetowej platformie skarg Komisji Europejskiej pod adresem http://ec.europa.eu/odr.

Dane personelu przy zakupach
Kiedy kupujesz u nas produkty, potrzebujemy następujących danych: Twoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail. Rejestrujemy i przekazujemy dane osobowe niezbędne do dostarczenia Ci zamówienia. Te dane osobowe są rejestrowane w DRY & COOL i przechowywane przez 5 lat, po czym są usuwane. Ponadto współpracujemy z wieloma innymi firmami, które przechowują i przetwarzają dane. Firmy te przetwarzają te dane wyłącznie w naszym imieniu i nie mogą wykorzystywać danych do własnych celów.

Współpracujemy wyłącznie z firmami przetwarzającymi dane znajdującymi się na terenie UE lub w krajach, w których Twoje dane są odpowiednio chronione.

Administratorem danych dryandcool.pl jest właścicielka, Mette Højlund.

Masz prawo do informacji, jakie informacje na Twój temat wykorzystujemy. Masz prawo do poprawienia tych informacji, jeśli uważasz, że są one nieprawidłowe. W niektórych przypadkach jesteśmy zobowiązani usunąć Twoje dane osobowe, jeśli o to poprosisz. Jednym z takich przypadków może być sytuacja, gdy Twoje dane nie są już potrzebne do celów, dla których były pierwotnie potrzebne. Możesz się z nami skontaktować również, jeśli uważasz, że Twoje dane są wykorzystywane z naruszeniem prawa.

Z naszą polityką dotyczącą danych osobowych możesz zapoznać się tutaj.

Możesz do nas napisać na adres: info@dryandcool.pl

Regulamin został ostatnio zaktualizowany 10 listopada 2023 r.